A Magyar Képzőművészeti Egyetem Festő Tanszékén szerzett diplomát. Festményeit a nyolcvanas évek vége óta egyéni és csoportos kiállításokon is rendszeresen bemutatja. Kentaur érdeklődése a művészet legkülönbözőbb ágai felé korán megmutatkozott. Képzőművészeti stúdiumaival párhuzamosan egy újhullámos zenekar szólóénekese és dalírója lett, majd énekesként 1989–2005 között több rocklemezt is felvett. Színházi pályafutását grafikai tervezőként kezdte, később díszlet- és jelmeztervező lett. 1990 óta az összes vezető magyar prózai színházban dolgozott, de tervezett látványt musicalekhez, operákhoz (Faust, Turandot, Aida stb.), balettekhez (Hófehérke és a 7 törpe – Budapest, Tallinn, Coppélia – Bécsi Állami Operaház, A diótörő – Budapest stb.), televízió- és mozifilmekhez is. Az első látványtervező volt Magyarországon, aki interaktív, élő videótechnikát használt a színpadon. Emlékezetesek a különböző Shakespeare-előadásokhoz tervezett díszletei (Macbeth, Hamlet, Ahogy tetszik), továbbá a musicalekhez készített tervei (Producerek, József, West Side Story, Pán Péter, Footloose, Chicago, Kabaré stb.). Nemzetközi tervezői karrierje 1995-ben kezdődött, amikor a neves brit producer, Cameron Mackintosh felkérte, hogy világszerte sikeres musical-előadásainak látványvilágát álmodja újra: Miss Saigon, Az Operaház fantomja, Olivér és Martin Guerre. Azóta Európa és a világ számos országában dolgozott (Nagy-Britannia, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Románia, Dánia, Svédország, Norvégia, Észtország, Belgium, Ausztrália, Japán, Fülöp-szigetek, New York, Szentpétervár, Rosztov). A londoni West Enden a Renttel debütált 2002-ben a Prince of Wales Theatre-ben. Andrew Lloyd Webber és Claude-Michel Schönberg magyar non-replica produkcióinak állandó díszlettervezője. Számos színházi díjjal ismerték el munkáit. 2007-ben Jászai-díjat kapott, 2013-ban Érdemes Művész lett.