1973–2001 között a Dán Királyi Színházban dolgozott, ahol nagy számú opera és balettelőadás fénytervét készítette el, emellett a világ jelentős színpadain is dolgozott. 2001 óta szabadúszó tervező. A Királyi Színházban végzett munkájával párhuzamosan olyan nemzetközileg elismert koreográfusokkal dolgozott együtt, mint Peter Schaufuss, John Neumeier, Maurice Béjart vagy Kevin McKenzie. A fénnyel olyan hangulatokat és változásokat képes felidézni, melyek szorosan követik a partitúrát, ezáltal számos régi klasszikus Bournonville-balettet tudott sikeresen megújítani. Az elmúlt években díszlettervezőként is dolgozni kezdett, fény és díszlet tökéletes egységét megteremtve előadásaiban. Legfontosabb munkái között találjuk Ratmanszkij Turandot álma című darabját, melyet Hindemith zenéjére komponált (Dán Királyi Balett, 2001), Cranko Anyeginjét (londoni Royal Ballet, 2001, díszlet: Jürgen Rose; Holland Nemzeti Balett és Dán Királyi Balett, 2001; Berlini Állami Operaház és Rio de Janeiro-i Teatro Municipal, 2003, díszlet: Elisabeth Dalton), Csajkovszkij Diótörőjét (Finn Nemzeti Balett, 2002, díszlet: Thoer van Schayk), Cranko A hárpia megzabolázását (milánói Scala, 2003, díszlet: Roberta Guidi di Bagno), Glazunov/Petipa Raymondáját (Finn Nemzeti Balett és American Ballet Theatre a Metropolitan Operában. 2004-ben, díszlet: Zack Brown). Bournonville Népmeséjéhez (Dán Királyi Balett, 2012, díszlet: II. Margit dán királynő) készített fénytervével elnyerte a Dán Királyi Érdemrendet.