1997-ben a Győri Balett társulatához került, 1999-ben az együttes magántáncosa lett. Szakmai életútja összefonódik a társulattal, itt vált magántáncossá, koreográfussá, majd társulat igazgatóvá. Kiemelkedő teljesítményt nyújtott a színpadon a többi között Günter Pick Carmina Buranájában, Robert North Rómeó és Júliájában, Carmenjében, a Trójai játékokban, William Fomin Casanovájaként és Schneider-Rossmy Magyar triptichonjában.
Tíz évvel a magántáncosi poszt kivívása után zárta le aktív táncművészi karrierjét, de koreográfusként és művészeti asszisztensként dolgozott tovább a társulatnál. 2015 óta a társulat művészeti vezetője, 2020. július 1-je óta pedig igazgatója. A Győri Balett 2019-ben ünnepelte fennállásának negyvenedik évfordulóját, Velekei László Markó Iván és Kiss János után a harmadik igazgatója az együttesnek.
Koreográfusként kiemelten fontosnak tartja, hogy a rendkívül színes magyar táncéleten belül van létjogosultsága annak az alapvetően neoklasszikus stílusnak, amit alkotóként képvisel. Kifejezetten érdekli a klasszikus művek kortárs értelmezése, és azon darabok színpadra állítása, amelyek középpontjában az ember áll. A fából faragott királyfi (2023) az első munkája a Magyar Nemzeti Balett számára.